Fredagen den 13e!

Idag får alla vidskepliga hålla sig inne, för idag är det fredagen den 13e. Läääskigt! ;)
 
Det är också premiärdagen för Halloween på Liseberg. Det är tredje året i rad som Liseberg har öppet på Halloween, och det verkar bara bli läskigare och läskigare för varje år! Förra året var jag på "genrepet" av Halloween på Liseberg med jobbet. Vi fick gå in i parken kvällen innan ihop med ett 50-tal andra provbesökare så att alla spöken och zombies fick testa sina skrämseltekniker innan preimären. Det var något av det roligaste jag gjort. Det var så bra fixat och jag har längtat att få komma tillbaka och bli skrämd av zombies igen. Och snart är det dags, den 21 oktober ska vi dit med min lillasyster och hennes kille. Det ska bli så kul! 
 
Nyhet för i år på Liseberg är att de har ett skräckhus som heter Vinden. Det ska vara en spökande vind med barn som stoppats i växten och som springer runt i nattlinnen. Tror det kan bli riktigt bra! Jag lovar att lämna en recension när jag varit där nästa lördag.
 
 
Någon mer som varit på Halloween på Liseberg?