Mer Jul fyller 5 år!

Idag är det exakt fem år sedan jag startade den här lilla julbloggen. Det märkte jag av en ren slump häromdagen. Va roligt ändå att jag hållt i och skrivit några månader varje år om mina julförberedelser och mina julfiranden. Det är en kul liten sysselsättning att få skriva av sig och det är kul att kunna gå tillbaka och läsa hur mina jultankar gått tidigare år. Det är också superkul att få följa andra julbloggare som man får lite kontakt med genom kommentarer och inlägg. Att jag också har ett gäng läsare som kikar in här lite då och då känns också jättekul!
 
Mer jul-bloggen och julbloggsvärlden lyser verkligen upp min vardag under det mörka vinterhalvåret. Så det får jag fira idag på femårsdagen med bloggen.
 
 
 
Kan det bli fem år till tro?
#1 - FiasJul

Grattis på 5-årsdagen! 🎉🎅🏻🎄❄️😊

Svar: Nemen tack 😄🤶🏻❤️
Mer jul-Lillie