Jag vill ha mer jul

Nu börjar det äntligen kännas att årets mysigaste högtid börjar närma sig. Jag har alltid varit ett riktigt julfreak och mina nära börjar tröttna på att julen är det enda jag pratar om såhär års. Så jag kom på tanken att starta en blogg där jag kan skriva så mycket jag bara vill om julen och, om jag har tur, även hitta några likasinnade där ute. :)
 
Så vem är jag då? Jo, jag är en 21-årig student som från början kommer från Falkenberg. Men just nu bor tillsammans med min pojkvän i Västerås, där vi båda pluggar på Mälardalens Högskola. Vi bor i en liten tvåa och vi trivs väldigt bra i. På min lediga tid så hittar ni mig oftast vid spisen eller på stan men ibland även på gymmet. Julens höjdpunkter för mig är att köpa julklappar och äta mammas grönkål.
 
Min jul-spellista hittar ni här --> deck the halls