Fall bucket list-utmaning och ruskigt väder

Vilket ruskigt väder vi har i Göteborg denna vecka! Idag har det blåst riktig storm. Men jag är inte den som klagar, jag älskar stormigt väder. Det är så mysigt!
 
Jag är riktigt taggad på hösten nu. Tänk att hålla sig inne, tända ljus och titta på filmer. Eller baka bullar och ta krispiga höstpromenader på helgerna. Det kan inte bli så mycket bättre om man frågar mig!
 
Det är inte bara jag som är taggad på att höstmysa. I mitt senaste inlägg delade jag min Fall bucket list med saker jag vill göra under hösten och det var några härliga läsare som valde att haka på och skriva sin egen lista. Så roligt att läsa och få inspiration till bra höstaktiviteter!
 
Sofie's julblogg längtar efter att plocka kantareller och titta på Vår tid är nu.
 
Charlie "Kulturtanten" vill göra vackra lönnrosor och få upp höstgardinerna.
 
Jenny's jul  ser framemot att göra höstiga grytor och att baka scones. 
 
En bonus-lista hittar ni även på julhosjenny på Instagram som så snyggt gjorde sin Fall bucket list som ett instagram-inlägg. Kul! :) 
 
 
 

Någon som hunnit bocka av några saker från sin Fall bucket list ännu?
#1 - Sofies julblogg

Det var så härlig, hög och ganska luft i morse när jag skulle mata hönorna, och så sol på det. Blir nog en härlig höstdag innan stormen kommer hit (fast jag tycker också att det är lite mysigt).

Svar: Härligt! Soliga höstdagar är inte att underskatta det heller :)
Mer jul-Lillie