Bloggutmaning - Fall Bucket List 2019

Hej på er!
 
September är snart här och jag är så redo för höst och ännu en säsong med bloggen. Det tänkte jag fira med ännu en Fall Bucket List! Detta blir fjärde året i rad som jag skriver en bucketlist för hösten här på bloggen. Det är så mysigt att sätta sig och tänka ut härliga och mysiga saker som man har att se framemot inför den kommande säsongen. Det blir som en liten påminnare att faktiskt passa på och njuta av hösten och inte bara se det som en väntetid inför julen (även om vi alla vet att det är det vi väntar på egentligen).
 
Jag utmanar även andra bloggare att passa på och göra samma sak. Någon gång i september kommer jag försöka länka till alla som gjort en egen Bucket list så att vi kan ta del av varandras listor. Det är alltid kul!
 
Fall Bucket List 2019
  • Baka kanelbullar
  • Tända ljus och läsa en bok när det regnar ute
  • Titta på alla mina favoritserier som börjar snart igen
  • Kolla på mycket hockeymatcher (både live och på TV)
  • Laga goda grytor och gratänger
  • Köpa ett lyxigt och höstigt doftljus
  • Fira min födelsedag i Stockholm
  • Köpa en mysig hoodie att värma sig i under kyliga höstkvällar
  • Äta popcorn framför en läskig skräckfilm
  • Gå på bio
  • Ha ett Harry Potter-marathon
  • Ha en spelkväll med vänner
  • Börja min kvällskurs, finska för nybörjare!
  • Testa nya höstiga recept!
  • Laga en god soppa
 
Kommentera nedan om du gjort en egen lista, så kommer du med i mitt samlingsinlägg om ett par veckor. 
#1 - Sofies julblogg

Vad roligt, det här brukar ju jag hänga på! Ska klura på min lista. Harry Potter-marathon och spelkväll låter riktigt mysigt! Och kvällskurs i finska låter spännande. Hoppas du får en bra höst!

Svar: Kul! Ja gör det, alltid kul att få läsa :) eller hur, lite härliga inomhusaktiviteter för att liva upp hösten är alltid välkommet! Hoppas du får en härlig höst du med :)
Mer jul-Lillie

#2 - Charlie CS- Kulturtanten som älskar jul

Åh vilken bra grej! Nu har jag gjort ett inlägg (men det kommer under förmiddagen i morgon)

Svar: Va roligt! Ser framemot att få läsa den! :)
Mer jul-Lillie

#3 - Jenny

Jag är med! :)

#4 - Jenny

Jag är med! :)

#5 - Sofies julblogg

Nu finns min lista upp!

Svar: Super! Ska gå in och läsa direkt :)
Mer jul-Lillie

#6 - Anonym

Nu har jag ingen aktiv blogg längre men om jag får vara med så har jag lagt upp min Fall Bucket list på min Instagram - julhosjenny 😄

Svar: Funkar fint det med :) Kul! Ska se till att följa dig på Insta.
Mer jul-Lillie