Bloggutmaning - Fall Bucket List 2018

Nu är det hög tid att skriva årets Fall Bucket List! Detta blir tredje året i rad som jag skriver en lista med saker jag önskar göra under hösten här på bloggen. Jag kan verkligen rekommendera att sätta sig en stund och fundera på vad man vill göra under en kommande årstid eller månad, det får mig alltid väldigt inspirerad och taggad inför en ny säsong. Det är också ett sätt för mig att verkligen njuta av hösten och inte bara längta till julen hela tiden.
 
Nu utmanar jag även er andra bloggare att skriva en likadan lista inför hösten så att vi kan inspireras av varandra. 
 
Fall Bucket List 2018
  • Läsa 5 böcker (minst en deckare)
  • Titta på många hockeymatcher i Scandinavium
  • Baka bröd
  • Pynta hemmet höstfint
  • Baka kanel- & vaniljbullar
  • Äta mängder av satsumas
  • Gå på bio
  • Rösta i valet & titta på valvaka
  • Laga höstig mat såsom gratänger, soppor och grytor
  • Åka till Stockholm med jobbet
  • Åka till Paris med jobbet
  • Spela kort hemma hos mormor
  • Titta på alla TV-serier som kommer tillbaka (Vår tid är nu, Bonde söker fru & Kockarnas kamp mfl.)
  • Tända ljus och njuta av regnet utanför
 
Kommentera nedan om du gjort en egen lista. Det hade varit superkul att läsa fler listor som denna!
#1 - Johanna firar jul ♡

Jag har gjort en lista nu :)

Svar: Nemen va roligt! Ska läsa den på en gång :)
Mer jul-Lillie

#2 - Maries strålande jul

Nu har jag också gjort en Fall Bucket list :)

Svar: Underbart! Kollar in den :D
Mer jul-Lillie