Julnyheter jag ser framemot

Gud va många roliga julnyheter som släpps i år. Fler och fler varumärken verkar ha hakat på det här med att ha en särskild produkt till julen. Superroligt verkligen! Nu blir det svåra att hinna testa allt. Eller åtminstone välja vilka produkter man ska testa.
 
Det finns dock några nya julprodukter som jag spanat in lite extra och längtar efter at få prova.
 
Edward Bloms Lättvinsglögg
Här har vi en traditionell glögg som smakar det den ska smaka. Edward beskriver själv glöggen som en alkoholfri glögg för vuxna. Den ska inte vara för söt och har en tydlig smak av konjak. Jag tror det kan bli en hit! Jag som är mer traditionellt lagd kommer troligtvis gilla denna mer än Blossa18 med.
 
 
 
Annas Pepparkakor Limited Edition 2018
Annas Pepparkakor är en av de varumärken som satsat på en specifik julsmak sedan många år tillbaka. Vissa smaker har varit godare än andra. I år är smaken knäck och det tror jag kan bli riktigt gott faktiskt. Tänk en pepparkaka med knäcksmak och en bit ädelost på, mums!
 
 
 
Sias Tomteglass 2018
För andra året i rad släpper Sia sin Tomteglass med årets julsmak. I år är smaken Lussebulle. Förra året missade jag tyvärr att smaka på deras juleskumsglass, då jag helt glömde bort att köpa hem ett paket. Men i år vill jag verkligen prova lussebulls-glassen. Jag tror det kan blir riktigt gott. Undra om den kommer smaka endast saffran eller om den faktiskt kommer smaka lussebulle på riktigt? Det ska bli spännande att se!
 
 
 
Vilka julprodukter ser du mest framemot i år?