Julens festligheter

Ikväll ska jag på julmingel med jobbet. Det blir det första juleventet för i år. Jag är så taggad! Jag har varit så sugen på julmat de senaste dagarna så jag hoppas att det kommer bjudas på mycket gott. 
 
Slutet av november och hela december brukar vara en väldigt hektisk period för mig och jag har en hel del inbokat även i år. 
 
Här är några av de event och tillställningar som jag har inbokat hittills: 
 
- Julbord på Sjömagasinet 26/11
- Julbord och julshow med kollegor 27/11
- Julkonferens med jobbet 30/11
- Julfest med kollegor 4/12
- Julkonsert 18/12
 
Jag misstänkter att det kommer bokas på ännu mer de närmaste veckorna, men jag ska försöka att inte boka upp mig allt för mycket. Även julfester och julbord kan bli för mycket till slut! Tro mig, jag har tröttnat under tidigare år. Det är dock väldigt svårt att inse nu när man är så sugen och taggad på allt vad julen innebär. 
 
Bjuder på en bild på gottebordet på Sjömagasinets julbord från förra året.
 
Vad ska du på för juliga festligheter i år?