Låt julsäsongen 2018 börja!

Idag är det bara 118 dagar kvar till julafton och hög tid att sätta igång med julbloggandet tycker jag. Det känns som evigheter sen det var jul, så jag är definitivt redo för hösten och alla julförberedelser som väntar. 
 
Denna heta sommaren tog verkligen på krafterna för min del. Så jag är så glad att september snart är här och att vi nu kan förvänta oss kallare och mörkare tider för varje dag som går. Äntligen säger en höst- och vintertjej som jag!
 
Extra härligt med julen i år är att det är en så kallad arbetstagarjul med ovanligt många lediga dagar. Jag hoppas på att få ledigt samtliga mellandagar och mellan nyår och trettondagen, vilket blir hela 16 dagar ledigt i rad. Tänk vilken dröm att få julmysa så länge. Det blir ju som ett riktigt jullov!
 
Vi firar att julbloggsäsongen är igång med en bild på förra årets julpyntning
 
Någon mer än jag som är taggad på julen redan nu? 
#1 - Johanna firar jul ♡

Jag är taggad :D
Kul att din blogg är igång!

Svar: Härligt att höra :) Ja visst är det roligt att vara igång igen!
Mer jul-Lillie

#2 - Sofies julblogg

Kul att du är tillbaka! Och vilket mysigt vardagsrum! Det är så mysigt att kunna tända ljus och mysa mer nu. :)

Svar: Detsamma! :) Ja det är så mycket att tända en massa ljus om kvällarna och bara mysa :D
Mer jul-Lillie