Nya Juleskum är här!

Den nya Juleskumssmaken Lingon finns nu i butikerna. Eller iallafall på Gekås. Jag har inte stött på den i någon butik ännu, men nu ska jag hålla ögonen öppna! 


Jag hoppas att dom är goda i år. Lingon låter med lovande än clementin iallafall!

Någon som hunnit prova än?

#1 - Maries strålande jul

För två år sedan var jag på Gekås i början av september och fick tag på juleskum men i år får jag vänta. Jag brukar alltid köpa årets smak men tycker ändå att originalet brukar vara godast.

Svar: Det kanske är smart att åka dit i september då ja om man vill få tag på juleskum tidigt. Jag brukar åka vid Halloween och någon dag precis innan julafton. Vi får se när jag hinner med det i år :)
Merjul-Lillie

#2 - Jul, Strålande Jul

Lingon låter riktigt gott faktiskt! Det får nog bli till att smaka snart.

Svar: Ja det tycker jag du ska göra :)
Merjul-Lillie

#3 - Amanda Niclasson

Åh nu längtar man till julen!

Svar: Jag med! :)
Merjul-Lillie