Lanseringen av Blossa 17 har börjat

Inne på blossa17.com kan man just nu se en livesändning med ledtrådar om smaken på Blossa17. I sändningen står där två huvklädda personer och målar på en stor tavla. Jag har kikat lite nu på morgonen och just nu ser duken som nedan bild.



Någon som känner sig klokare på det här? Inte jag. Men min första tanke säger mig att flaskan nog inte blir så julig i år.

Sen kanske att det lutar mer åt Indien än någon av mina andra gissningar.

Vad tror du att den här tavlan säger om årets smak?

#1 - FiasJul

Jag har sen första bilden tänkt på indiska kryddor och jag håller mig kvar där. Ska bli spännande att se! :)

#2 - FiasJul

Jag har sen första bilden tänkt på indiska kryddor och jag håller mig kvar där. Ska bli spännande att se! :)

Svar: Du är nog på rätt spår! :)
Merjul-Lillie