Indisk glögg

Oj oj oj.. Va säger vi om det här då? Indiska kryddor och mango är vad Blossa17 kommer att smaka i år. Eller närmare bestämt solmogen mango, spiskummin och chili. Så jag och min kollega hade rätt när vi tänkte på Indien efter att ha sett den första ledtråden. Men smakerna var ju lite svårare att gissa rätt på!
 
Så vad tycker jag om smaken då? Sådär alltså. Spiskummin får mig bara att tänka på tacokrydda. Och även om jag gillar tacos så kan jag inte riktigt få ihop det med verken glögg eller julen. Sen att jag inte ens gillar mango är också en bidragande faktor. Flaskan var fin, men tyvärr inte julig alls. Så det blir faktiskt ett minusbetyg från min sida. Jag fortsätter att dricka Blossa16 även i år, det var en favorit både smakmässigt och designmässigt för mig. 
 
 
Vad tycker du om Blossa17?
#1 - Jul, Strålande Jul

Jag gillar inte glögg, men tycker det ändå är kul att se hur flaskorna ser ut varje år. Den här var ett riktigt bottennapp tycker jag, vad gäller julstämning i alla fall. Skulle lika gärna kunna vara en sommarflaska. Håller med om att fjolårets var riktigt fin!

Svar: Håller med dig. Tyvärr ett riktigt bottennapp! Även för en som gillar glögg..
Merjul-Lillie