Favorit i repris

Titta vilken goding jag fick tag på på Systemet häromdagen. En flaska av förra årets Blossa-smak. Den med en rökig smak av kråkbär. Det är lätt en av de godaste glöggsorterna jag någonsin smakat, så jag var bara tvungen att försöka få tag på en flaska till.

Personalen tyckte nog det var lite konstigt att jag kom och bad om glögg i början av september. De hade ju inte ens tagit fram någon glögg på hyllorna ännu. Men jag fick dem att gå och leta upp en flaska på lagret.. :) 

 
Att flaskan är skitsnygg skadar ju inte heller. Ska bli så gott att ta en kopp av det här när det börjar bli kyligare. 
 
Vilken glöggsmak är din favorit?
#1 - Ammies Julblogg

Jag glömde faktiskt bort att testa den förra året, vet inte riktigt hur det gick till. Får kanske kolla om den kan finnas kvar på något system närheten av mig. :)

Svar: Ja kolla det, för då har du verkligen missat något :) du kan söka på systembolagets hemsida efter de butiker som har kvar den i lagret.
Merjul-Lillie

#2 - Andrea

Gud så gott med glögg! Själv gillar jag bara saftglögg så jag längtar galet mycket till de kommer ut i affärerna igen!

Svar: Ja det är himla gott! Jag gillar typ bara saftglögg innan jag provade denna också.
Merjul-Lillie