En höstlista

Älskade höst! Här kommer en höstlista som jag hittade:
 
1. Vad är det bästa med hösten? Mörka kvällar, tända ljus och att man äntligen kan ta på sig lite varmare kläder.
 
2. Vad kommer du äta i höst? Soppor, nybakat bröd och kanelbullar. Säkert en och annan brunch också.
 
3. Vad kommer du dricka i höst? Vatten, Champagne och varm choklad. Jag gillar ju verken te eller kaffe!
 
4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst? Sköna jeans och en varm tröja. 
 
5. Vad gör du om dagarna egentligen? Jobbar och sliter på dagen. Varvar ner och myser på kvällarna.
 
6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan? Då hade jag fullt upp med att lära mig mitt nya jobb och packade väskan inför Spanien-resan som snart skulle äga rum. 
 
 
7. Vad kommer du lyssna på? Blandad musik och några poddar (helst Spår, Rättegångspodden och Värvet)
 
8. Vad läser du? Det varierar! Men oftast läser jag lite mörkare och mer mystiska berättelser under vinterhalvåret.
 
9. Vad tittar du på? Harry Potter-filmerna, Riverdale, Kockarnas Kamp & Bonde söker fru
 
10. Vad har du för höstplaner? Fixa fint i lägenheten, njuta av friska kalla höstdagar, gå på bio baka och planera julen.