Dags för årets Fall Bucket List

September är nu här, och så även hösten. Så det är hög tid att jag skriver min Fall Bucket List för i år. Jag gillar att ha en lista med saker man önskar göra inför varje årstid. Den är perfekt att kunna gå tillbaka och kika på om man har dålig fantasi eller är uttråkad en dag (vilket händer mig ganska ofta). Det finns många saker jag önskar hinna med att göra under denna fantastiska årstid!
 
 
Fall Bucket List
  • Göra lägenheten höstfin
  • Titta på skräckfilm
  • Fixa en läskig Halloween-outfit
  • Gå på Halloween-fest
  • Laga Chai Latte-sirap
  • Ha ett riktigt film- eller TV-marathon
  • Baka kanelbullar
  • Läsa en deckare
  • Laga Gulasch-soppa
  • Gå på Halloween på Liseberg
  • Promenera bland höstlöven
  • Gå på bio
  • Köpa ett höstigt doftljus
  • Mysa inomhus när det regnar
  • Dricka varmchoklad en kall höstdag
  • Ta en lång mysigt fika på stan
Vad ser du mest framemot i höst? Dela gärna med dig av din egna Fall Bucket List! Hade varit jättekul att läsa :)
#1 - mykindofchristmas.blogg.se

Vilken mysig lista! Jag ska också skriva en. Även om de nog är väldigt lika på flera punkter :)

Svar: Ja gör gärna det! Ska hålla utkik på din blogg :)
Merjul-Lillie

#2 - Sofies julblogg

Roligt idé! Funderar på att göra en själv, jag gillar nämligen att bocka av saker. ;) Å andra sidan kan jag även bli stressad av listor, men kanske ska göra en kravlös sådan ändå. :)
Lycka till med din lista!

Svar: Ja men gör en 😊 den kan vara kul bara för att tänka på allt som gör hösten så bra. Och visst är det kul att bocka av listor 😄👍🏻 ska följa upp den i bloggen sen, men hinner nog inte allt.
Merjul-Lillie

#3 - Anja

Jag lånar gärna denna listan, tack för tipset! :D

Svar: Kul! 😄👍🏻
Merjul-Lillie