Blossa 17?

Snart är det dags att få reda på årets Blossa-smak. Om mindre än en vecka avslöjas det! Smaken kommer att presenteras på blossa17.com den 19 september kl 14,00. Missa inte det!
 
Jag tycker att jag hade en ganska bra gissning förra året. Då trodde jag att smaken skulle vara Whiskey med en skotsrutig flaska. Det hade varit riktigt snyggt och en ganska uppskattad smak tror jag. Men Blossa brukar vara lite mer nytänkande än så. Många gånger är det en smak som är hyfsat ovanlig, särskilt i glögg-sammanhang. Som Yuzu, Earl-Grey och Kråkbär som några av de senaste årgångarna har smakat.
 
Det verkar vara en destination som inspirerat till årets smak även i år. Jag får fundera på om jag kan komma på en bättre gissning än Skottland där! London var ju destinationen 2015, så det kanske är mer troligt att de har en helt annan destination i år.. Hmm..
 
Lite historik i Blossa-världen
 
Vad är din gissning att årets Blossa kommer att smaka?
 
 
 
 
 
#1 - Anonym

Jag har haft tanken att det skulle kunna vara något med vanilj men får inte riktigt ihop det med en destination, svårt att komma på någon smart gissning tycker jag :)

Svar: Vanilj låter ju underbart gott!
Merjul-Lillie