Snart dags för Dublin

Imorgon ska jag till Dublin på tjänsteresa. Jag ska dit för att gå på ett event på Facebooks kontor. Det ska bli riktigt kul! Jag kommer inte ha så mycket tid över till annat, men jag hoppas att jag åtminstone kan hinna med att gå in i en mataffär när jag väl är där. Jag har nämligen aldrig varit på Irland tidigare och det känns som att mataffärer säger väldigt mycket om ett land. Så det hoppas jag hinna med innan det är dags att åka hem på fredag igen.
 
 
Vilken tur att jag känner mig frisk och redo att åka. Igår fick jag nämligen matförgiftning efter att ha ätit kycklinggryta med ris på en lunchbuffé. Det var inga roligt timmar som efterföljde den lunchen.. Men nu är jag äntligen återställd och redo för min resa!
 
Någon som varit i Dublin och har några tips på vad man borde köpa med sig hem därifrån?
#1 - Sofia

Jag var på Irland för ca 5-6 år sedan. Älskar stället, alla är så trevliga och Dublin är en helt underbar stad.
Jag skulle lätt vilja åka tillbaka någon dag.
Om jag inte minns fel så köpte jag inget speciellt utan la pengar på upplevelser istället på Irland.
Men var in i butiker osv och kikade, hur mysigt som helst.

Svar: Låter härligt! Ska bli kul att få se lite av staden iallafall. Om jag gillar det kanske jag åker tillbaka någon gång :)
Mer jul-Lillie