Sen med julmyset?

När jag läste igenom lite historik i bloggen från tidigare år så märkte jag att jag nog ligger lite efter med julmyset i år. Förra året hade jag redan sett två julfilmer vid den här tiden och året innan dess hade jag redan provat årets juleskumssmak. Jag har inte gjort någonting av det ännu i år. Det enda juliga jag gjort är att jag har köpt två julklappar, handlat lite nytt julpynt och lyssnat på en julpodd. 
 
 
Jag har faktiskt redan köpt en påse av årets juleskumsmak, men helt glömt att testa den! Det får jag göra snarast. Kanske är det dags att se en julfilm snart med.. :) 
 
Hur mycket har du julmyst hittills i år?
#1 - Hanna Karlsson

Jag har inte hunnit med något julemys än. Om inte tjuvsmakande av saffranslängden på jobbet gills. :-)

Svar: Gott med saffranslängd 😄👍🏻
Mer jul-Lillie

#2 - Lisas Vinterland

Tyvärr inget julmys alls i år! :( Men nu med snön kanske det blir lite stämning!

Svar: Åh snö gör så mycket för julkänslan! Lyssna på lite julmusik och njuuut :)
Mer jul-Lillie