Putsa fönster till advent?

Många tycker det är viktigt att fönstrena är putsade inför advent, men det här med fönsterputsning är verkligen inte min grej. Det är den typen av städning som alltid bli framskjuten hemma hos mig. Speciellt i vår nuvarande lägenhet där vi har stora och höga fönster som öppnas utåt. Det skulle vara helt livsfarligt att försöka sig på att putsa dom på egen hand. Så i år har jag bokat in fönsterputsning av en städfirma som kommer hit och putsar samtliga fönster ute och inne. De kommer onsdagen 22 november, alldeles lagom tills att jag julpyntar helgen innan första advent. 
 

Det här är nog en av de bästa besluten jag tagit på länge. Ska bli så skönt att få våra smutsiga fönster putsade samtidigt som jag inte riskerar livet på verken mig själv eller någon annan, haha. Bättre att riktiga proffs gör det! (För de har förhoppningsvis koll på säkerheten.)
 
Hur gör du med fönsterputsning innan jul?