Min jultröja är på vift!

Idag fick jag ett ovälkommen samtal från en okänd man som visst hade tagit emot mitt paket med jultröjan som jag köpte för ett tag sedan. Han hade inte heller bara tagit emot paketet, utan öppnat det också! Trots att paketet inte var till honom.. Jag fattade ingenting för jag hade precis ringt frakföretaget idag på morgonen och bestämt att de skulle leverera paketet till mitt jobb idag eller imorgon. Och sen visar det sig att någon snubbe redan tagit emot det i fredags. Hur är det ens möjligt? Nu får vi se om jag ens får paketet..  
 
Varför beställer jag saker online? Det går alltid åt skogen. Vet inte hur många gånger jag fått fel produkter, paketet har försvunnit eller att sakerna i paketet gått sönder. Nu får det bli shoppingförbud på nätet igen. Jag som bor mitt i stan i Göteborg får gå till de fysiska butikerna istället. Det här funkar inte längre!
 
Jag som sitter och väntar på min fina jultröja.. 
 
Någon som har samma besvär med onlineshoppingen?
#1 - Amanda

Nej vad tråkigt :(
Jag har aldrig haft besvär med onlineshopping, verkligen aldrig. Kanske jinxar det nu iofs, hehe. Däremot har jag blivit påkörd av en Postnord-bil, men då var det ju inte JAG som shoppat något!

Svar: Ja jag haft riktig otur. Både med PostNord och med andra fraktföretag. Men har sluppit att bli påkörd åtminstone! Herregud, hur gick det med dig??? Illa att de verken kan köra ut paket eller köra bil säkert 😠
Mer jul-Lillie