Min första julspaning

Nu har julmusten och juleskummet hittat sig till min Ica-butik. Det känns alltid kul när man stöter på en julhylla i butiken för första gången för året. Folk tyckte väl att jag såg ut som ett fån som fotograferade hyllan flera gånger :)

Jag köpte dock ingen julmust eller Juleskum. Men det blev lite köttbullar och rödbetssallad iallafall. Köttbullsmackor känns också juligt och det brukar vara en bra mjukstart när man längtar till julen! 

Har du köpt något juligt i mataffären ännu?

#1 - Anna

Åh vad mysigt är ju ett så roligt täcken på att det börjar närma sig 👏🎄🎄

Svar: Eller huuuur 😊😊 snart är vi där! 😍
Merjul-Lillie

#2 - Fru Ivarssons

Är ju bra att man stavar som en kratta, tecken skall det ju givetvis stå 😂

Svar: Haha lätt hänt 😊
Merjul-Lillie

#3 - Lovisa

Det verkar ju dyka upp jul i allas butiker utom min.. #avis haha

Svar: Åh då kommer det snart tror jag! 😊
Merjul-Lillie

#4 - Jul hos Linda

Jag vill köpa julmust, men det har de tyvärr inte plockat fram här riktigt än. Hoooppas och tror att det händer snart!

Svar: Då kommer det nog när som helst! :)
Merjul-Lillie