Julspaning hos Cervera

Igår gick jag in på Cervera och köpte den här fina julprydnaden i form av en bagge med en julgran från House Doctor. Den kommer nog bli jättefin på vår nya skänk som vi får hemlevererad i helgen. Det blir perfekt med lite mer yta att julpynta på lagom till advent :) 

 

Cervera hade fått in en hel del julpynt redan nu så jag passade på att kika in lite annat också. 

Jag gillade verkligen den vita granen i glas, så det är inte helt omöjligt att går tillbaka snart igen..
 
 
Kottgranarna var också söta. Vet inte varför jag fått dille på granar den senaste tiden? :D
 
Har du köpt något nytt julpynt i år?
#1 - Caroline

Så mycket fint!! ojoj! Jag har börjat leta lite nu. Var inne på Jysk idag och köpte 2 kuddar med en bil som har en gran på taket, som prydnaden på första bilden typ (älskar den, får mig att tänka på Driving home for Christmas med Chris Rea (som nu inte finns på Spotify :'-( )) plus några andra juliga kuddar. Längtar efter att botanisera främst hos HM, Laerhaus och åhelns i år. Mina favoritsortiment detta året :-) Kram Caroline

Svar: Ja just det, den är jättefin den kudden! Kanske skulle matcha min bil med en sådan kudde med? :)
Mer jul-Lillie