Jul i födelsedagspresent

Är det någon som vill ha jul i födelsedagspresent så är det jag, och det vet min storasyster! Jag fyller 26 år idag och av min syster fick jag jag en mycket fin present i form av en korg fylld med årets Blossa 17, pepparkakor och ädelost på tub. Underbart!
 
 
Är det här ett tecken att det är OK att börja jula nu kanske? Min pojkvän tog det som ett startskott för julandet iallafall. På vägen hem från min födelsedagsmiddag så bad han mig att sätta på en jullåt och så fort vi kom hem så öppnade han pepparkakorna. Haha, han är nästan värre än mig! För jag vill spara på julmusiken och glöggen lite till..
#1 - Jennysjul

Grattis! Perfekt present!

Svar: Tack! Ja verkligen 😊
Merjul-Lillie

#2 - FiasJul

Grattis i efterskott! 🎉🎈 Och vilken perfekt present! 😃

Svar: Tack! 😄 ja verkligen 👏
Merjul-Lillie