Första julklappen inhandlad!

Första julklappen är inhandlad och med det har min julshopping officiellt börjat! Härligt att startskottet gått, nu är det bara resten kvar. Så roligt!
 
 
Att handla julklappar är, och har alltid varit, min favoritdel med julen. Jag kommer ihåg när jag var ca 12 år och sålde jultidningar. Jag brukade lyckas sälja ganska mycket jultidningar så jag tjänade in en hel del fickpengar. Varenda krona la jag på att köpa julklappar till familjen och jag tyckte det var såå kul att få gå runt och leta efter den perfekta julklappen till alla. Så är det än idag :) 
 
Har du hunnit börja med julshoppingen än?
#1 - Jul hos Linda

Jag älskar också att leta efter de perfekta klapparna till nära och kära :) Köpte några klappar redan i juli, men först nu i oktober skulle jag säga att jag är igång på riktigt!

Svar: Visst är det roligt! Härligt att du kommit igång så tidigt. Det är inget man vill stressa med i sista sekund.
Merjul-Lillie

#2 - Emma - Mitt magiska vinterland

Vad roligt! Jag har börjat lite med julshoppingen, några julklappar är beställda från internet. :)

Svar: Kul! Handlade den här klappen på nätet också 😊
Merjul-Lillie

#3 - sarah

åh fint uggle pappaer =)

#4 - Hanna Karlsson

Nopp vi har inte börjat än men det börjar verkligen bli dags. Jag har tjuvstartat lite med julstämningen med röda ljus. Mest var det först för att jag inte hade några vita ljus men julkänsla kom allt som på posten. Så underbart!

Svar: Va härligt med röda ljus! Ja det är alltid skönt att börja i tid med julklappar tycker jag. Då kan man sprida ut kostnaderna med istället för att allt kommer i december 😊
Merjul-Lillie

#5 - Jessica Högberg

Kanske inte riktigt... jag är mer... den 23... haha

Svar: Haha jag känner igen mig i det också. Det är alltid några julklappar kvar att stressa med i sista sekund 😂
Merjul-Lillie