Äntligen en julpodd!

Häromdagen tänkte jag att det skulle vara mysigt om det fanns en julpodd att lyssna på inför jul. Då visste jag inte att Lotta Lundgren och Erik Haag idag släpper sin julpodd Alla kan äta julbord. I podden djupdyker de i julbordets historia samtidigt som de äter sig igenom hela julbordet. Kan det bli bättre?
 
 
Första avsnittet har släppts idag på Acast.
 
Någon mer än jag som är sjukt taggad på att lyssna?
 
#1 - Jul hos Linda

Vilket roligt tips! Har hört titeln men inte fattat att det är en podd :)

Svar: De har även en julbordsföreställning med samma namn :)
Mer jul-Lillie

#2 - Julpussar

Åh, jag som såå gära vill se föreställningen men har lite svårt att få till det, lätt att jag ska lyssna på podden! Tack för tipset! <3

Svar: Samma här! Perfekt att vi kan lyssna på podden istället :)
Mer jul-Lillie