Nya julsockar och julshopping

Nu har julshoppingen dragit igång på riktigt för mig. I helgen tog jag en runda på stan och köpte presentpapper på Lagerhaus, ett gäng julsockar från HM och två julklappar.
 
(null)
 
(null)
 
Jag fick julshoppat lite påvägen hem från jobbet idag med.  Det blev en julklapp och en massa julfynd från Tiger. Jag kom till Tiger i rättan tid, bara några minuter innan de skulle stänga, så jag hann tyvärr inte ta några bilder. Men butiken var verkligen helt smockad av julsaker! Jag bara måste gå dit i helgen igen och spana in sortimentet ytterligare..
 
(null)
Dagen julfynd från Tiger
 
(null)
Två tomtemuggar som blir en fin tomte om man staplar dom
 
Nu saknas bara den där übersöta snögubbsmuggen från Lagerhaus. Ska se om jag hittar den i helgen. 
 
Hur går det med din julshopping?
#1 - tingeling

Menar du TGR butiken? Är det dom som har julmuggarna?

Svar: Ja precis. TGR / före detta Tiger. Där finns tomtemuggarna :)
Mer jul-Lillie