Julpussel beställt!

Igår beställde jag två julpussel. Jag tänker att det kan vara mysigt att sitta och pussla någon stund varje kväll fram till jul. För något år sen pusslade jag mitt första julpussel med mamma under mellandagarna och det var hur mysigt som helst. Det hade varit väldigt underbart att sitta och pussla om man var ledig under mellandagarna i år också, men jag kommer nog vara ledig innan julen istället. Så det passar bättre att börja pussla någon gång i november och försöka bli klar till jul. Det känns kanske lite mer realistiskt också med tanke på att jag inte pusslat så mycket tidigare och har ett ganska bristande tålamod.. 
 
 
 
Dessa två motiven fick det bli. De fanns som ett 2-i-1-pussel på pusselbutiken.se. Hade jag kommit på att jag ville julpussla tidigare så hade jag såklart köpt ett julpussel på Gekås istället. Dock så var det så mycket folk när vi var där så vi kom inte ens fram till leksaksavdelningen på grund av rena trafikstockningen. Att beställa online får fungera det också. Hoppas allt går bra med frakten bara.. :) 
 
Pusslar du något i jul?
 
#1 - Fias Jul

Fina pussel! Längesedan jag pusslade men nu blev jag sugen!😊

Svar: Ja det ska faktiskt bli jättemysigt! Känns som ett bra sätt att koppla av :)
Mer jul-Lillie