Julklappssäck från Nordpolen

Nu har jag beställt en julklappssäck från Etsy. Jag har kikat på den här säcken i några år utan att ha gjort slag i saken. Min kära systerson kom dock med en klockren anledning till varför jag borde köpa en (utan att han själv vet om det). Han frågade nämligen mig hur det kommer gå med julklapparna under granen i år när morfar har en hundvalp. Och det är ju en mycket relevant fråga. Valpen Asta äter nämligen allt som ligger på golvet. Hon springer gärna efter en och tuggar på ens innetofflor också..
 
Det får helt enkelt bli några säckar med klappar istället för att klapparna ligger framme under granen. Det är nog säkrast. Den här säcken köpte jag med den personliga texten Walden Family. Det kan nog bli fint att ha den ståendes vid granen även om man inte ser de vackra klapparna.