Helgens julshopping

Vi har haft en väldigt lugn och avslappnad helg. Det passade bra efter en ganska hård vecka för mig som bjöd på både matförgiftning och en jobbresa till Dublin. Jag hann dock med att julshoppa lite på stan ändå. Det blev en sväng till Lagerhaus, Åhlens & HM Home. 
 
På HM Home fanns många fina julkulor och glittriga röda blockljus. 
 
Julkulorna på HM Home
 
Jag gillade dessa granljusen på HM Home, köpte dock ingen. 
 
Julen hade verkligen flyttat in på Åhlens. Stort plus för att de storsatsar redan i början av november.
 
Det fanns allt från julbelysning, julkläder, julpynt, julkort och jultextiler. 
 
Även massa söta julkulor såklart. Det här var min favorit!
 
Mer julkulor från Åhlens
 
På Lagerhaus fanns en del juligt också. Jag gillar denna grankudden. 
 
Vad jag handlade delar jag med mig i ett annat inlägg när jag hunnit fota min fynd.