Årets julpussel

Nu har mina julpussel kommit som jag beställde från pusselbutiken.se. De ser jättefina ut verkligen. Längtar efter att börja pussla! Det är inte helt omöjligt att jag börjar med det redan i helgen.

(null)

Förpackningen innehåller två olika pussel. Jag tror det blir pusslet till höger, med tomten som syr på,  i år.  Sen kan jag pussla det andra pusslet nästa år. Kanske blir det en ny tradition att jag julpysslar varje år framöver, vem vet :)

Pusslar du under julen?
#1 - Julpussar

Åh, vilken härlig idé! Att pussla är ju en perfekt aktivitet för julledigheten! Nåt man kan göra tillsammans under långa mörka vinterkvällar... Tror att jag ska skaffa mig ett julpussel! Gillar ditt, men jag hade nog börjat med tågpusslet, vilken härlig bild!!

Svar: Ja klart du ska julpussla! :) ja både pusslens var jättefina. Men jag gillar tomten sitter och syr - han verkligen myser precis så som jag kommer göra när jag pusslar.
Mer jul-Lillie