Årets första blogginlägg!

Lagom tills att sommaren är över och september är på ingång har jag fått lust att börja blogga igen. 
Den här sommaren har känts väldigt lång för mig. Jag jobbade hela juni och juli och tog en sen semester på tre veckor i augusti istället. Den semestern är nu slut och jag jobbar första dagen imorgon. Det ska faktiskt bli riktigt kul att komma tillbaka och få lite rutiner i sitt liv igen. Jag är riktigt taggad på höst och en ny säsong med min lilla julblogg. 
 
Just nu ser bloggen inte ut som vanligt. Jag håller på att fixa till designen, men förhandsvisningen på blogg.se har inte fungerat för mig alls så jag har fått spara och publicera ändringarna allt eftersom. Den ser inte riktigt ut som jag tänkt mig ännu, men den är fungerande iallafall! Under den kommande månaden så ska den fräschas upp ytterliggare så att den är fin och redo inför julen. 
 
 
#1 - Joel

Jippi, äntligen är du igång igen!

Svar: Jippiii 😄
Merjul-Lillie