Var är hösten?

Vad händer med vädret egentligen? Det är mitten av september och vi ska ha 24 grader varmt och strålande sol imorgon!? Kan vi inte bara få lite höst och kyla nu?

Är det någon som fått lite känning på hösten iallafall? För det har inte jag..

#1 - Andrea

Nej verkligen ingen höst här inte. Malmö ska få 26 grader imorgon :( Jag tycker det är fullkomligt olidligt men alla andra älskar det. Min filosofi är dock, om det inte vill visa sig i juli augusti behöver det inte visa sig alls!

Svar: Åh så typiskt! Ja eller hur, alla älskar det. Och jag sitter och väntar på lite regn och rusk :)
Merjul-Lillie

#2 - Elin

Åh samma här! Ska ha 28 idag :( och alla andra älskar det. Känns just nu som jag bara går och väntar och väntar. Löven börjar ju bli gula nu men det känns konstigt att det är så varmt. Får flytta till ett land där det är kallt året om...men vart är det?

Svar: Åh va segt. Visst är det jobbigt att gå och vänta. Vi får hoppas att höstvädret närmar sig snart!
Merjul-Lillie