Skräckfilm på bio

Idag passar jag på att inleda hösten med att se en skräckfilm, på bio! Det var väldigt längresen jag såg en skräckfilm på bio faktiskt. Det ska bli riktigt kul! Och jag hoppas att jag kommer få riktiga höstkänslor.
 
Filmen vi ska se heter Don't Breathe och handlar som en blind man som låser in ett gäng personer i sitt hus och jagar dem. Jag tycker det är svårt att hitta en skräckfilmer som är sevärda då det tyvärr är lite dålig standard på en del. Så vi får se vad jag tycker om den här.
 
 
Någon mer som gillar att titta på skräckfilm nu när det äntligen är höst?
 
#1 - Jul i Vasa

Förr såg jag mycket på skräckfilmer men numera är jag tydligen fegare än förut och sitter med händerna för ögonen när jag ser på sånt ;)

Svar: Jag har också blivit mycket fegare. Men just denna var faktiskt inte läskig! Den var mer riktigt spännande hela tiden. Mer som en thriller. Rekommenderas!
Merjul-Lillie