Flytt i jul

I år kommer det bli extra roligt att julpynta hemma. Vi ska nämligen flytta till en ny lägenhet i slutet av november. De senaste åren har vi endast bott i studentlägenheter, så det ska bli så roligt att nu få flytta till en stor tvåa mitt i centrala Göteborg.
 
Jag har redan börjat fundera på hur vi ska möblera och julpynta. Det kommer ju vara precis lagom att börja julpynta när vi är färdiginflyttade någon gång kring första advent. Men vi kommer få behöva köpa lite mer pynt än det vi har idag då jag inte haft så mycket yta att pynta på innan. Men nu så!
 
Några saker jag kommer behöva köpa på mig är ett par elljusstakar, någon julduk samt nya julstrumpor. Så det är hög tid att börja spana på det. Sen ska jag även satsa på att göra sovrummet riktigt juligt och mysigt. 
 
 
 
 
#1 - minglittrigajul.blogg.se

Det är ju så himla kul att planera och julpynta sitt nya boende!! :D

Svar: Eller hur! Jag blir bara ännu med taggad på att flytta :D
Merjul-Lillie