Äntligen semester!

Idag är sista jobbdagen innan jag tar ledigt i 10 dagar. Imorgon bär det av till Spanien med familj och vänner för att njuta av sol och bad, samt för att fira min 25-årsdag på lördag.
 
Så det kommer vara lite lugnare i bloggen de kommande 10 dagarna, men jag kommer nog kika in lite då och då. Vem vet, kanske kommer jag bjuda på en semesterbild också.
 
Jag hoppas att det hinner bli riktigt höstigt och ruskigt här hemma i Sverige lagom tills att jag är tillbaka. Då kommer jag vara riktigt redo för hösten och alla julförberedelser!
 
 
#1 - Anette - En fin jul

Ha en underbar semester och grattis i förskott!

Svar: Nemen tack :D
Merjul-Lillie

#2 - Jul i fjällen

Trevlig resa! Och Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack så hemskt mycket! Ska bli så roligt att få komma iväg :)
Merjul-Lillie