Adventskalender?

I år blir det nog ingen The Body Shop-kalender. Och nu sitter jag och funderar på vilken jag ska ha istället. Det lutar åt en kalender med ätbart i, antingen choklad eller lakrits. Men vilken ska man välja?
 
Blir det kanske Haupt..
 
 
 
..eller Lakrids by Johan Bülow..
 
 
..eller ska jag satsa på en chokladkalender från Lindt?
 
 
 
Vilken tycker ni att jag ska satsa på?
#1 - Min Röda Jul

Jag funderar också på vilken kalender jag ska köpa, det lutar åt att köpa någon med choklad.

Svar: Choklad är aldrig fel!
Merjul-Lillie

#2 - mykindofchristmas.blogg.se

Lindtkalendern var nog det vackraste jag sett haha!

Svar: Ja men eller hur! Hade kunnat köpa den och ha som pynt enbart :)
Merjul-Lillie

#3 - Ammies Julblogg

Jag vill med ha en egen kalender, vilket jag säger varje jul men aldrig kan bestämma mig och helt plötsligt blir det julafton och det är försent... Får jobba på att bestämma mig i tid detta året ;)

Svar: Ja, klart du ska ha en julkalender! Men förstår dig, det finns så mycket att välja på!
Merjul-Lillie