Paket på posten

Häromdagen fick jag två paket på posten. Ett från apotea och ett från Mitt kök. Det första paketet var en snöflinge-reflex som jag genast satte på min jacka. Jag hoppas att den kan bringa lite kyla till västkusten inom kort!

Det andra paketet var en tröstgåva efter att jag klagat på Mitt kök på Facebook förra veckan eftersom att de lagt upp en spoiler om vem som åkte ut ur Kockarnas Kamp. Detta gjorde de fem minuter efter att programmet hade slutat på tv, och alla de som tänkt se det på play senare var såklart mindre glada. Så jag skrev en kommentar "bra spoiler, mitt kök!". Jag fick ett svar att jag skulle maila till dem och skriva min adress så de kunde skicka en kokbok som plåster på såren. Bra där Mitt kök, det var en smart move!

Boken jag fick var Baka med godis, lakrits och choklad och den innehåller en massa goda recept. Jag kommer definitivt prova en hel del av dom så fort vi flyttat till nya lägenheten. Jag fick också en Mitt kök-tidning.

Helt klart en trevlig gest!