Ny adventstjärna inköpt

Igår beställde jag en adventstjärna från Markslöjd. Det blev deras stora stjärna i papp, i färgen brons. Jag har sedan tidigare haft en guldglittrig adventsstjärna från Åhléns som jag älskar, men den är ganska utsliten så det var dags att byta ut den.
Jag hoppas den nya stjärnan är lika fin i verkligheten som den ser ut att vara på bild. För jag tror att den kommer passa jättebra i vardagsrummet i nya lägenheten.
 
Den kostade 149kr plus frakt. Ordinarie pris är 349 kr vanligtvis. Men jag passade på att köpa den billigare från Campadre i och med deras stundande Markslöjd-kampanj. Klicka på bilden nedan för att komma till produkten.
 
 
 
 
 
 
#1 - Andrea

Ja den var verkligen fin! Synd man inte har råd med allt man vill ha till jul!

Svar: Ja man får prioritera :)
Merjul-Lillie