Julnyheter jag ser framemot

Det kommer en hel del spännande julnyheter i butikerna i år. Några ser jag framemot mer än andra. Årets jultomte-smak, tomtegröt och kanel, är inte en av dom. Men jag kommer självklart smaka den ändå.
 
De produkter som jag är väldigt spänd på att få prova är den nya vaniljglöggen från Dufvenkrooks, Gilles pepparkaksflarn, handkrämen med doft av spiced apple och body butter med doft av vanilla chai från The Body Shop. Och sist men inte minst, Blossa 16 med smak av Kråkbär. Den flaskan står redan framme och väntar på att provsmakas.
Vilken är din favorit julprodukt?
#1 - Jul hos Linda

Jag var så exalterad över Body shops vanilla chai-serie. Gick dit och testade den för en vecka sen, men den var inte aaalls lika kryddig och härlig som jag hoppats. Så det blev inget köp :( Hoppas du gillar den mer! :)

Svar: Åh nej va tråkigt! Jag har inte testat den än. Jag får gå tid och se vad jag tycker :)
Merjul-Lillie