Första julklapparna inhandlade!

I natt har jag inte kunnat sova så bra. Jag somnade på soffan igår kväll och sen vaknade jag vid två-tiden och gick för att lägga mig i sängen. Men självklart hann jag piggna till och jag lyckades inte somna om. Sen om det beror på en stundade fullmånen eller ej, det vet jag inte.
 
Men nu fick jag iallafall tid att fundera över årets julklappar och det resulterade till och med i att jag beställde hem ett helt gäng klappar på en gång. Det är vid sådana här tillfällen som jag bara älskar e-handeln, att man kan handla exakt närsomhelst på dygnet beroende på när det passar en själv.
 
Så nu har startskottet gått för årets julklappsshopping för min del. Och jag har redan handlat färdigt till fyra personer på min lista. Väldigt skönt att jag kommit igång med julklappsshoppingen i tid i år.
 
Vad jag handlat förblir dock en hemlighet tills den 24e december.. :)
 
 
Hur går julshoppingen för er andra?
#1 - Jul i Vasa

Köpte faktiskt första julklappen igår! Eller en del av den, men ändå! :) Och så har jag gjort några själv redan.

Svar: Va kul! Visst är det härligt att ha kommit igång :)
Merjul-Lillie