Dags att börja julmysa

Vilken bra helg jag har haft. Även om både pojkvännen och jag har känt oss lite krassliga så såg vi ändå till att ha en riktigt mysig helg. Den började med mys i soffan med Lantliv Julspecial och tända ljus. Det blev julfilm x 2, Medan du sov och The Family Man. Vi gick i butiker och spanade in julnyheterna och jag klickade hem en ny ljusstake. Jag hämtade också mitt paket med julrengöring från Maison Belle och testade det för första gången. Den luktar ljuvligt (läs: juligt) av apelsin och kanel.
 
Idag är det som sagt två månader kvar till julafton så det känns absolut som hög tid att börja jula lite mer, vilket jag verkligen gjort denna helgen. Nästa helg kommer att gå helt i Halloweens tecken, men helgen efter kommer julmyset att sätta igång ordentligt för mig. Då blir det troligtvis både glögg och pepparkakor.
 
 
När börjar du julmyset på riktigt?
 
#1 - Therese

Jag börjar nog julmyset på riktigt samma vecka som första advent är. Men julmusik kickar jag nog igång redan nu. :)

Svar: Härligt :) Julmusiken väntar jag med till sista veckan i november faktiskt :)
Merjul-Lillie