Två veckor till advent

Idag är det Fars dag. Så dagen kommer att spenderas hemma hos pappa där vi tänkte laga någon god Fars dag-lunch ihop. Idag är det också två veckor innan första advent. Två veckor innan vi kommer vara inflyttade i vår nya lägenhet. Jag kan inte förstå att tiden går såå snabbt. Snart är det jul innan vi hunnit blinka.
 
Jag känner att det absolut är dags att börja planera vad som ska göras innan julen. Vad vill jag hinna baka? Vilka julklappar har jag kvar att köpa? Det får jag ta att fixa idag.
 
 
 
Hur långt har du kommit i din julplanering?
 
 
#1 - Andrea

Helt galet vad snabbt tiden går! Jag väntar också på att kunna flytta in i min lägenhet innan allt julstök kan komma igång!

Svar: Åh va spännande! :) Ja man går lite och väntar på att få börja med allt julbak och julpynt!
Merjul-Lillie