Svårt att hålla sig..

..från att jag lyssnar på julmusik! Det är helt okej ändå tycker jag eftersom att det snöar. Så då passar det riktigt bra att lyssna igenom några nya julskivor.
 
Här har jag mina två julspellistor som jag lyssnar på. En orginallista med alla mina favoriter, och en med nya julalbum och låtar som ännu inte lyckats kvala in på min vanliga lista. Än så länge så har jag inte hunnit lyssna på så många av de nya, så det är hög tid!
 
 
När börjar du lyssna på julmusik?
#1 - Anette - En fin jul

Jag brukar kunna hålla mig tills fredag före första advent men jag tycker att man kan börja precis när man vill egentligen. I år känner jag på mig att jag kanske kommer att tjuvstarta lite :)

Svar: Ja ibland är det svårt att låta bli!
Merjul-Lillie

#2 - Therese

Jag började i början av oktober :p

Svar: Härligt :D
Merjul-Lillie