Ny favorit bland julfilmerna

Häromdagen såg jag en ny julfilm, Love the Coopers. Den var ny förra året men gick inte på bio i Sverige, så därför har jag inte sett den förän nu.
Och jag måste säga att filmen var riktigt bra. Den har allt man kan önska sig av en högkvalitativ julfilm. Snö, kärlek, julkaos, vänskap, julpyntade hus och ett lyckligt slut. Att det är många kända skådespelare med i den är såklart också ett stort plus. Olivia Wilde, Diane Keaton och Amanda Seyfried är med, för att bara nämna några. Den är också väldigt fin och känslosam, jag fällde till och med en tår eller två. Så den kommer jag definitivt att se fler gånger.
 
Av mig får den betyget 8 av 10 tomtar.
 
 
Någon mer som sett denna underbara julfilmen?
#1 - Fiasjul

Tack för tipset! Den måste jag se:)

Svar: Ja det tycker jag :D
Merjul-Lillie