Novemberutmaningen - del 3

Dagens utmaning handlar passande nog om julmusik. Jag som tjuvlyssnade lite redan idag!
 
Du får bara spela en enda låt under hela julafton, vilken väljer du?
 
Svår fråga! Jag har så många låtar som jag tycker om. Men undra om det inte blir Carol of the Bells. Den är ju sååå fin och den passar utmärkt till att ha på lite i bakgrunden hela dagen. Jag älskar ju "vanliga" jullåtar med mycket sång och text, men undra om inte det kan bli lite tjatigt att ha på en och samma låt hela dagen? Så därför väljer jag Carol of the Bells som är lite mer av en lugnare körlåt. Och den är ju så fantastisk vacker, dramatisk och magisk. Precis så som jag vill att min jul ska vara.
 
#1 - Anonym

Jag väljer winter wonderland med Johnny Mathis👍🏻

Svar: Johnny Mathis är ett bra val.. Mamma! Är det du?? ;)
Merjul-Lillie