Novemberutmaningen - del 14

Snart halvvägs in i november, har du börjat få julångest?
 
Nej, julångest finns inte i min värld. Skulle jag bli lite lite stressad över något så sätter jag mig ner och listar ut exakt vad det är som gör mig stressad. Antingen sänker jag kraven på mig själv och tar bort några måsten från min lista, eller så ser jag till att planera allt i god tid så att det inte finns något att stressa över.
 
Så nej, någon julångest har jag inte och brukar aldrig ha. Däremot brukar jag få julmatsångest efter julen för att jag ätit för lite av något på julbordet och jag vet att det är ett helt år kvar innan jag får äta den saken igen, haha. Grönkålsångest och dopp-i-grytan-ångest är vanligt förekommande.
#1 - johanna

Vad skönt att du kan vara ute i god tid :) Det är aldrig jag, speciellt inte med paket hehe. Så jag blir lätt stressad vid jul :)

Svar: Ja det är absolut en fördel. Men jag är så galen i att planera, jag tycker det är kul. Så är nog därför :)
Merjul-Lillie