Juligaste dagen i år

Min dag idag har varit helt fantastiskt julig! Den började med att jag gick till Coop med julmusik i hörlurarna och handlade. Det slutade med att jag kom hem både med ädelost till pepparkakorna, julskinka och vörtbröd! Haha, så går det när man handlar samtidigt som man lyssnar på julmusik.
 
När jag kom hem åt jag frukost framför Christmas with the Cranks, eller julfritt som den heter på svenska. Sen har jag också hunnit med att se julfilmen The Night Before tillsammans med pojkvännen. Och nu avslutar jag dagen med att titta på Bridget Jones Dagbok på TV. Snacka om mycket julfilms-tittande.
 
Kanske ska passa på att testa julost-chipsen som ligger i skafferiet också? Det hade ju suttit riktigt fint en julig dag som denna. Imorgon blir det minsann julskinka på vörtbröd till frukost och en till julfilm på det.
 
Ingen som tvivlar på att jag fått julstämning redan va? :)