Årets Christmas Bucket List!

Med två veckor kvar till advent tycker jag att det är dags att vi börjar skriva ner våra Christmas Bucket Lists. Det har blivit en tradition här på bloggen. Jag hoppas att alla andra julbloggar också vill haka på och skriva era egna! Det är alltid så kul att läsa om vad man önskar göra för roligt fram till jul.
 
Här kommer min Christmas Bucket List:
 
 
  • Läsa en julig bok
  • Gå på Jul på Liseberg
  • Titta på Lucia på TV
  • Baka lussekatter och saffransbullar
  • Gå på Carolas julkonsert
  • Adventsfika i den nya lägenheten
  • Gå på julkonferens och julfest med jobbet
  • Äta vörtbröd med julskinka till frukost
  • Sova första natten med ljusstaken tänd
  • Julshoppa i Stockholm
  • Mysa i soffan när det snöar ute
  • Göra knäck och kolor
  • Äta massor med grönkål och dopp i grytan
  • Känna doften av en julgran
  • Ha en mysig uppesittarkväll
  • Skåla i champagne med mamma och syrrorna
 
Säg till om ni skriver en egen lista, jag vill gärna läsa den :)
 
#1 - Nouw.se/Julaftonsmorgon

Åå en sån lista ska jag försöka att göra. Det låter ju riktigt kul. Sen att se hur många saker man faktiskt gör fram till jul.

/
Emma (Julaftonsmorgon)

Svar: Ja det tycker jag du ska göra. Det blir kul att se tillbaka på sen!
Merjul-Lillie