Dan före dan för dan före dopparedan

Här kommer en lite uppdatering mitt i juletiden. Jag har inte bloggat på ett tag pga jag haft mycket på jobbet, varit upptagen av att gå på Kents allra sista konsert och för att jag opererat min tå. Så jag har haft lite annat att tänka på.


Nu ligger med bandage på foten i ett julpyntat hus och börjar äntligen känna att julen är riktigt nära. Jag är dock inte riktigt i fas med alla julklappar och julförberedelser. Men jag hoppas jag kan ta i tu med det på fredag när jag beräknar att jag kommer gå runt som vanligt igen. 

Sen har vi vädret med. Som vanligt firar jag julen i olika delar av Halland, och här lyser snön men sin frånvaro som vanligt. Alltså ingen vit kul i år heller. Men desto mer regn.

Jag tror och hoppas att jag kommer ha lite mer inspiration att blogga de närmsta dagarna. Men jag vet själv att det brukar bli dåligt med uppdatering här på bloggen dagarna innan jul. Då vill man ju njuta av julen och inte bara skriva om den :)

Hur går det för er andra? Är ni i fas med julförberedelserna?

#1 - Anonym

Hej