Tidig present till mig själv

Titta vilken skönhet jag precis beställde från Campadre. En härligt klocka i roséguld från Michael Kors som tidig födelsepresent eller försenad examenspresent till mig sjäv.
 
 
 
När jag tog examen för ett år sen så lovade jag att köpa en klocka till mig själv, men det blev aldrig av på grund av beslutsångest. Men nu råkade jag se att en av de klockor som jag spanat in var på rea på Campadre och beställde direkt. Det var hela 53% rabatt, riktigt bra för en märkesklocka tyckte jag. Speciellt när man ändå tänkt köpa en i evigheter. De har flera olika märkesklockor på resa just nu från bland annat Michael Kors, Marc by Marc Jacobs och DKNY.
 
Campadre är faktiskt en av de sidor som jag brukar hålla lite koll på inför julshoppningen. De har väldigt bra kampanjer och det kommer nytt varje dag. Så det är ett hett tips för er som är ute i god tid med julklappsinköpen.
 
Man måste medlem för att kunna se kampanjerna, men det går snabbt att starta ett konto. Jag har aldrig haft några som helst problem med leveranser eller produkter från Campadre till skillnad från när jag handlat hos Members som är en liknande sida. Hos Members har jag tyvärr upplevt taskig kundservice och leveranserna har tagit längre än utsatt tid på kampanjerna.
 
På Campadre hittade jag även en riktigt snygg svart ryggsäck som jag också skulle vilja ha. Men nu får det vara nog med shopping till mig själv på ett tag. Jag önskar mig den i födelsedagspresent istället.